Teatralnie w Artystyce :)



Drugi tydzień listopada obfitował w wyjazdy i emocje… 

Po dwukrotnej wizycie we Wrocławiu (angiolog i otwarcie Rupieciarni 4.0), w trzecią sobotę miesiąca wybrałam się do gospodarstwa ekoturystycznego Artystyka. Wyglądałam co prawda jak mumia 😛 – niewydolność limfatyczna zmusza mnie do bandażowania nóg – i pobyt był już dla mnie dość bolesny (był to akurat czas, w którym otworzyły się rany…), dałam jednak radę wziąć udział w warsztatach…

Było to coroczne spotkanie zorganizowane przez Kasię Kabat z Wrocławia w ramach programu STEP BY STEP.

Tym razem mieliśmy okazję poznać TEATRZYK KAMISHIBAI
Warsztaty prowadziła  Zofia Piątkowska-Wolska/ redaktor naczelny Wydawnictwa TIBUM. 


KAMISHIBAI – MÓWIĘ, CZYTAM, PISZĘ, ILUSTRUJĘ to warsztaty oparte na tzw. Magicznej skrzyneczce. 




W trakcie spotkania poznawaliśmy historię Kamishibai i japoński rodowód „opowiadających ilustracji” oraz – co jest bardzo cenne w prezentowanym projekcie – odpowiadaliśmy na pytanie: dlaczego dziś, na całym świecie osoby, którym bliski jest rozwój czytelnictwa, z powodzeniem po niego sięgają? 


Warsztaty ciekawe, gospodarze niezwykle sympatyczni, jedzenie przepyszne (po raz pierwszy jadłam typowo wegetariański posiłek i byłam nim zachwycona!), okolica przepiękna!

Nie wyobrażam sobie jednak dojazdu zimą – łańcuchy na kołach są chyba niezbędne, gdyż droga to wąska serpentyna, a jej część biegnie przez pola… można też natknąć się na krowę stojącą na jezdni 😛 

Wyjazd na warsztaty zapewnił mi nowe doświadczenia oraz moc wrażeń i atrakcji 🙂




16 myśli w temacie “Teatralnie w Artystyce :)

  1. Za każdym razem kiedy jestem w Radkowie zastanawiam się, jak mieszkańcy radzą sobie w zimie,bo mnie niektóre drogi latem przerażają a zimą to już w ogóle… Tak jak np. droga do Karłowa lub Srebrnej Góry…
    A miejsce bardzo fajne

    Polubienie

  2. No właśnie robię tyle rzeczy, że czasu brak… a raczej robiłam, bo teraz po powrocie z pracy pozostały czas spędzam głównie w łóżku 😦

    Polubienie

Dodaj komentarz